Algemene vragen

Hier geven we antwoord op algemene vragen over Koorzoeker. Er is een aparte pagina met veelgestelde vragen door koren.

Hoe kan ik Koorzoeker bereiken?

Koorzoeker is onderdeel van Fan4Music. Voor vragen kun je ons altijd bereiken via ons e-mailadres [email protected].

Worden er advertenties getoond?

Nee. Wij tonen geen advertenties op Koorzoeker of op de profiel- en concertpagina's.

Ontvang ik spam als ik me registreer?

Absoluut niet. Je ontvangt alleen mail van de koren die je volgt en waar je een concertkaartje koopt of een product bestelt. Koorzoeker kan je van tijd tot tijd mail sturen als bijvoorbeeld de voorwaarden veranderen of als er belangrijke nieuwe features zijn. Wij stellen je e-mail adres nooit aan anderen ter beschikking. Voor meer informatie, zie de privacyverklaring.

Kan ik een bestelling annuleren?

Als je een kaartje via Koorzoeker bij een koor gekocht hebt is het koor hier verder verantwoordelijk voor. Zij bepalen of en hoe dat geannuleerd kan worden. Je zult hiervoor dus contact op moeten nemen met het koor. In de bevestiging van de aankoop die je per mail ontvangen hebt vind je de contact informatie. Of je kunt het in het profiel van het koor vinden.