Veelgestelde vragen

Hier geven we antwoord op veelgestelde vragen voor koren. Zie ook de algemene vragen.

Wanneer betalen jullie uit aan het koor?

We betalen de ontvangen bedragen, na aftrek van onze kosten eens per week uit.

Kan ik andere personen toegang geven tot het dashboard?

Ja, dat kan. Om dit te doen ga je in het dashboard naar Instellingen en dan naar de Beheerderslijst. Hier staan alle mensen die toegang hebben tot het dashboard. Klik op Beheerder Toevoegen en vul de naam en email in. Wij sturen een e-mail naar die persoon met een unieke code om de uitnodiging te accepteren. Je kunt hier ook beheerders verwijderen.

Ons concert gaat niet door; wat moet ik doen?

Om te beginnen kun je het concert annuleren. Dit doe je in het dashboard in je concertagenda. Klik aan de rechterkant van de concertnaam op het pijltje naar beneden en klik op Concert Annuleren. Op de concertpagina wordt dan aangegeven dat het concert geannuleerd is. Ook zal deze niet meer weergeven worden in de concertagenda. Als er al kaartjes verkocht zijn voor het concert zul je zelf de kopers hiervan op de hoogte moeten stellen en regelen dat ze hun geld terugkrijgen. Je kunt ze eenvoudig een nieuwsbrief sturen met deze informatie.

Waar vind ik facturen voor de kosten die jullie in rekening brengen?

In het dashboard onder instellingen vind je een overzicht van alle facturen. Je kunt deze eenvoudig downloaden. De BTW facturen bevatten per maand onze fee over de verkoop van kaartjes, donateurs, en de webshop. Het bevat niet de betaalkosten van Stripe omdat dat geen kosten zijn die wij in rekening brengen. Je kunt onder instellingen ook een overzicht vinden van jullie inkomsten per maand. Hierop staan alle betalingen plus onze ingehouden fee en de ingehouden Stripe betaalkosten.